top of page
logo_retina-1.png
_ALX1099.JPG

Marketing program

Országos partner kooperáció

Intro
Mi ez?

Mi az a partner kooperáció?

A MED-EVAL Kft. a partner szalonokkal együttműködve egy országos szintű szinkronizált marketing kampánnyal szeretné egy mindenki által ismert termékké/szolgáltatássá fejleszteni a Cardio Lounge szén-dioxid terápiát.

A partner program keretében minden kihelyezett géppel rendelkező partnernek lehetősége van részt venni az összehangolt kampányban, melynek keretében minden résztvevő lokáció körül célzott social media hirdetésekkel segítünk fellendíteni a partner szalonok forgalmát.

Minden programban résztvevő partner teljes támogatást és hozzáférést kap a központi kép- és videó anyaghoz, valamint a lokációra szabott egyedi hirdetésekhez, melyekkel az egységes kommunikációnak köszönhetően együtt, egymást segítve jobb eredményeket érhetünk el mintha különálló, egymástól független egységenként próbálkoznánk.

_ALX1717.JPG
Cél

A kampány célja

A kampány elsődleges célja a lehető legtöbb új érdeklődő bevonzása (lokációnként kb. 20-30 db új vendég/hó), edukálása és a Cardio Lounge szolgáltatás népszerűsítése.

A kampány ideje alatt egy gyors kérdőív segítségével visszajelzéseket gyűjtünk az új vendégek aktuális életminőségéről, melynek segítségével fel tudjuk mérni és össze tudjuk hasonlítani rendszeres a kezelés előtti és utáni állapotot, ezáltal egy reprezentatív, hiteles képet kapva a Cardio Lounge szén-dioxid fürdő valós hatékonyságáról.

Hosszútávon a folyamatos visszajelzésekre építve egy országos szintű együttműködés létrehozása a célunk, melynek keretében az összes résztvevő lokáció összehangolt kommunikációja egymást segítve emeli minden résztvevő partner forgalmát a következő szintre.

ALX_3.jpg
Stratégia

Stratégia

1. lépés: A kampányban résztvevő partnerek hirdetési rendszerbe való integrálása (Hirdetési fiókok létrehozása/összekötése, időpontfoglaló rendszerek beállítása, stb.)

2 lépés: Egységes árazás és ingyenes próbaalkalom bevezetése az új érdeklődők számára, melynek keretében minden érdeklődőnek lehetősége van 1 db ingyenes kezelés igénybevételére.

- Próbaalkalom - Ingyenes

- 1 alkalom - 7.000 Ft

- 5 alkalom - 32.500 Ft (6.500 Ft/kezelés)

- 10 alkalom - 60.000 Ft (6.000 Ft/kezelés)

3. lépés: Partnerenként személyre szabott, lokáció alapú hirdetések létrehozása és managelése, melyek célja az ingyenes próbakezelések megtöltése egy online foglalási rendszeren keresztül (www.salonic.hu).

4. lépés: Minden ingyenes kezelésen résztvevő új vendég részletes helyszíni edukálásban részesül, melynek keretében választ kap a felmerülő kérdésekre és valóban megérti a szolgáltatás lényegét és előnyeit.

5. lépés: Egy életminőség kérdőív kitöltésével felmérjük az új vendégek kezelés előtti, éppen aktuális állapotát, melyek támpontként szolgálnak majd a későbbi eredmények összehasonlításához, valamint reprezentatív felmérésként/mintavételként hivatkozási alapok lesznek a későbbi  kommunikációban a szolgáltatás jótékony hatásainak alátámasztásához.

6. lépés: A kérdőívet kitöltő vendégek jogosultak egy 5 alkalmas, 50% kedvezményes bérlet megvásárlására, mellyel tovább növelhetjük nem csak a Cardio Lounge szolgáltatás forgalmát, de a résztvevő partnerek könnyen visszajáró vendégekké konvertálhatják az érdeklődőket a többi szolgáltatásukra is.

ALX_47.jpg
Miért jó?

Miért éri meg a partnernek?

1) Minden résztvevő partner komplett marketing stratégiát, valamint teljeskörű hirdetési támogatást kap a saját Cardio Lounge szolgáltatása beindításához.

2) A résztvevő partnerek teljes hozzáférést kapnak a központi, kb. 1mFt értékű vizuális anyagokhoz (képek/videó/honlap).

 

3) A kampányban való részvétel nem csak a Cardio Lounge szolgáltatást, de magát a partner szalont is reklámozza (közvetlenül a partner profiljáról, a saját nevében), így a Cardio Lounge szolgáltatásra érkező érdeklődők könnyen visszajáró vendégekké alakíthatóak a többi partner által kínált szolgáltatáshoz is.

 

4) Az első 1 hónapban résztvevő partnerek havi marketing kezelési költségét 100%-ban a MED-EVAL Kft. állja, a partnernek csak és kizárólag a tényleges napi hirdetési költséget kell állnia.

5) A MED-EVAL Kft. 100%-ban elengedi a partnerek által fizetendő 50%-os kezelésenkénti jutalékot az első 1.5 hónapban lebonyolított kezelésekhez.

ALX_21.jpg
Integráció

Partner integráció folyamata

30-40 perc online konzultáció számítógép előtt minden partnerrel amely keretében a marketinges kollégák segítenek beállítani az együttműködéshez szükséges hozzáféréseket (Hirdetéskezelő, Vállalkozáskezelő, Analytics, Időpontfoglaló rendszer, pixelek/követőkódok, stb.).

 

A hatékony konzultációhoz szükség lesz egy AnyDesk nevű segédprogram letöltésére és feltelepítésére, melyen keresztül a kollégák távolról tudnak segítséget nyújtani a partner gépét vezérelve a hívás ideje alatt (www.anydesk.com)

A távoli vezérlés segítségével nincs szükség a jelszavak és egyéb szenzitív információk átadására, viszont a jogosultságok megadásához a partnernek fejből tudnia kell a Facebook és Instagram jelszavait, mert a rendszer automatikusan rá fog kérdezni, valamint szükség lesz a számítógépen a visszaigazoló emailekhez való hozzáférésre is.

A hatékony lokalizált kommunikáció érdekében a központi marketing anyagok mellett szükség lesz minden partner rendelkezésre álló vizuális anyagaira egy Google Drive mappába feltöltenve (minden jó minőségű fotó/videó/logó/színkód/stb. ami van a szalonról és gépekről a szalonon belül)

_ALX1110.JPG
Feladatok
_ALX1679.JPG

Partnerek feladatai

1) Az online időpontfoglaló rendszerben (www.salonic.hu) pontosan és azonnal vezetni minden telefonon és személyesen beérkező Cardio Lounge időpontfoglalást a duplikációk elkerülése végett

2) Minden ingyenes próbakezelésre érkező új ügyfelet aktívan edukálni, minden felmerülő kérdésükre válaszolni.

 

3) A kezelés végén a kérdőívet kitöltetni minden ingyenes kezelésen résztvevő vendéggel.

 

4) 5 alkalmas 50% kedvezményes bérletet értékesíteni az érdeklődők felé.

Költségek

Költségek

​A MED-EVAL Kft. minden hirdetési stratégiával kapcsolatban felmerülő költséget fedez (hirdetéskezelés, időpontfoglaló rendszer, partner integráció, vizuálok, stb.), a programban résztvevő partnereknek csak és kizárólag a saját szalonjukat promotáló, saját lokációban, saját profilról elhirdetett hirdetési költséget kell állniuk.

MED-EVAL Kft. biztosítja

  • Központi vizuális/kommunikációs anyagok: 1.000.000 Ft

  • Központi hirdetéskezelés havidíj: 250.000 Ft/hó

  • Időpontfoglaló rendszer minden lokációra: 30-45.000 Ft/hó

  • Partnerek májusi részvételi díja: 50.000 Ft/hó/partner

  • Partnerek 1.5 havi jutalékának 100%-ának elengedése

_ALX1520.JPG

Partneri hozzájárulás

Választható hirdetési csomagok:

  1. Kicsi: 2.000 Ft/nap (60.000 Ft/hó)

  2. Közepes: 3.000 Ft/nap (90.000 Ft/hó) (Ajánlott)

  3. Haladó: 4.000 Ft/nap (120.000 Ft/hó)

  4. Profi: 5.000 Ft/nap (150.000 Ft/hó)

_ALX1165.JPG
Eredmények

Várható eredmények

  • Összesen 100-250.000 ember elérése
     

  • Összesen 250-500.000 online megjelenés
     

  • Lokációnként 30-50 db új érdeklődő bevonzása online foglalással
     

  • Lokációnként 5-10 db 5 alkalmas 50% kedvezményes bérlet eladása
     

  • Lokációnként 80.000-160.000 Ft extra forgalom a partnereknek
     

  • Összesen 90-250 felhasználói visszajelzés az aktuális életminőségükkel és a szolgáltatás által tapasztalt jótékony hatásokkal kapcsolatban.
     

  • Cardio Lounge szolgáltatás népszerűsítése/köztudatban való elterjedése
     

  • Partner szalonok átlagos forgalmának és ismertségének fellendítése

ALX_39.jpg
Jelentkezés

Jelentkezési határidő

A május 23-án induló első havi kampányban a fokozatos építkezés jegyben első körben limitált számban, mindössze 3-5 db partnerrel áll módunkban együttműködni, így amennyiben érdekesnek találják a koncepciót és a kezdeti kiemelt előnyökkel együtt szeretnének részt venni a stratégiai partner kooperációban, úgy részvételi szándékukat kérjük az alábbi telefonszámon jelezzék legkésőbb május 19-ig (Csütörtök).

ALX_22.jpg
bottom of page